Hejjagärtillbaka!



Grattis världen, jag är tillbaka. Det blir ett litet hopp i tiden här, men vi ska gå igenom det viktigaste som ni har missat.
 
* Träffade Jocke och hade en jättebra sommar och semester.
* Kom tillbaka från semestern och tyckte det var tråkigt att bo 40 mil ifrån världens bästa.
* Sökte massa jobb i Stockholm och fick till slut napp och sa upp mig från Ica bommen.
* Flyttade ner till Skogås i november och började jobba på nytt Ica i Årsta.
* Jobbade där i ca tre månader, men sa upp mig och jobbar nu på mitt tredje Ica.
 
Så, det var väl allt. Kom gärna och hälsa på oss i människobyn!
 

Kommentarer
Postat av: julen

woho! :D

Svar: Haha.
Linnéa

2013-02-13 @ 11:47:51
Postat av: Emelie

Yey! Skriv,skriv,skriv! :D
Hoppas på att kunna ta mig ner till sthlm något framöver

2013-02-14 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0